تور‌های خارجی شیک پرواز

تور گردشگری راهی امن و مطمئن برای مسافرت است. پیدا کردن تور برای مسافرتی راحت و دلچسب که هزینه آن مناسب و از کیفیت لازم برخوردار باشد؛ برای شما اهمیت دارد.

شما مجبورید برای یافتن تور مطمئن و برخودار از امکانات مناسب انرژی و زمان زیادی صرف کنید. اما بهترین راه چیست؟ شیک پرواز از سایت‌های مرجع رزرو بلیط هواپیما، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و فروش تور‌های داخلی و خارجی در ایران است. سال‌ها تجربه و کسب اعتماد مشتریان و حفظ کیفیت، شیک پرواز را به برندی اصیل و حرفه‌ای تبدیل کرده که خرید شما را ضمانت می‌کند.

شما در شیک پرواز از آخرین تور‌ها و قیمت آن، اطلاع می‌یابید و در کمترین زمان ممکن رزرو یا خرید خود را انجام می‌دهید. شما اگر می‌خواهید تور استانبول، تور تفلیس و تور دبی یا مقاصد پرطرفدار دیگر را رزرو کنید، به سادگی چند کلیک یا یک تماس تلفنی قابل انجام است.

شیک پرواز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات آنلاین و تلفنی به مشتریان جهت رزرو و خرید تور است. شیک پرواز به شما امکان مقایسه قیمت تور‌ها و پرداخت از طریق کارت شتاب خود نه فقط برای مقاصد داخلی بلکه برای هر مقصد خارجی را نیز می‌دهد. تعطیلات خود را با تور‌های مقرون به صرفه‌تریپ در بهترین مقاصد گردشگری دنیا به خاطراتی ماندگار بدل کنید.

ما بعد از بررسی دقیق سلیقه هموطنان عزیزمان در مورد محبوب‌ترین تور‌های خارجی، تور‌های لحظه آخری خارجی گوناگونی را به مقاصد خارج از کشور تدارک دیده‌ایم تا بهترین‌های خود را در این تور‌ها انتخاب کنید. برای آگاهی از جزئیات این تور‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

خدمات آفر تور خارجی‌تریپ عبارتند از:

  • رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت (در صورت خرید تور هوایی)
  • تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان انگلیسی و کشور مقصد
  • بلیط اتوبوس یا قطار (در صورت خرید تور زمینی)
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • رزرو هتل

شیک پرواز به عنوان مجری مستقیم انواع تور خارجی مانند نور ترکیه، تور ارمنستان، تور امارات، تور کشور‌های آسیای شرقی و کشور‌های اروپایی و همچنین تور‌های داخلی از جمله تورکیش، قشم و مشهد در کنار شما خواهد بود. در همین راستا نیز آخرین خبر‌ها و بهترین و مناسب ترن پکیج تور‌های مسافرتی خارجی را در وبسایت، اینستاگرام و تلگرام قرار داده و شرایطی را فراهم می‌آوریم تا بتوانید اطلاعات کامل را در مورد سفر به مقصد تعطیلات خود بدست‌آورید.

هزینه مسافرت به خارج با تور خارجی بسته به موارد بسیاری است. از جمله این موارد می‌توان به قیمت بلیط هواپیما، رزرو هتل، فصلی که قصد دارید سفر کنید، خدمات آژانس مسافرتی و تعداد روز‌های تور و سفر بستگی دارد. البته در نظر داشته باشید شیک پرواز با ارائه انواع آفر تور‌های خارجی شرایط سفر را متناسب با بودجه شما محیا می‌کند.

وقتی دو یا چند روز یا حتی چند ساعت مانده به پرواز، ظرفیت هواپیما تکمیل نشده باشد یا هتل‌ها با کمبود مسافر روبرو شوند و یا درخواست برای خرید تور کم باشد آژانس هواپیمایی اقدام به عرضه تور لحظه آخری یا تور دقیقه نودی کرده و در بعضی وقتا هم حتی تا 50 درصد تخفیف در فروش تور تعمال می‌کند. البته در نظر داشته باشید که از نظر قانونی نباید کیفیت تور مسافرتی کاهش یابد.

شیک پرواز برگزارکننده تور خارجی از تهران و دیگر نقاط کشور مثل اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و … با آفر‌های ویژه جهت تور تابستانی، تور عید نوروز و لحظه آخری می‌باشد. در نظر داشته باشید که تور‌های داخلی مخصوصا تور کیش، تور مشهد و تور قشم را از دست ندهید و از ایرانگردی لذت ببرید.